  • 1. Data: 2014-01-03 08:21:49
    Temat: Re: Kowalstwo artystyczne
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 10 października 2000 09:00:00 UTC+2 użytkownik G?odny napisał:
    > Witam,.
    >
    > Wiecie mo?e kto w okolicach Warszawy zajmuje sie kowalstwem
    > artystycznym? Chodzi mi o zrobienie krzese?, stolika, jednym s?owem:
    > mebli
    >
    > pozdrawiam
    >
    > g?odny

    Witam,

    Fajne rzeczy dotyczące kowalstwa artystycznego wykonuje firma z Warszawskiego
    Powsina. Można na ich stronie obejrzeć kilka filmów, był o nich reportaż w TVN-ie. To
    jest ich strona www.pierrot.com.pl

    Pzdr

  • 2. Data: 2014-01-03 09:39:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Fajne rzeczy dotyczące kowalstwa artystycznego wykonuje firma z
    >Warszawskiego Powsina. Można na ich stronie obejrzeć kilka filmów, był o
    >nich reportaż w TVN->ie. To jest ich strona www.pierrot.com.pl

    a to nie ci co zamiast cynkować malują srebrną farbą ze spreja?

    b.

  • 3. Data: 2014-01-03 09:56:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jan 2014 09:39:33 +0100, Budyń

    > a to nie ci co zamiast cynkować malują srebrną farbą ze spreja?

    Tak było, teraz siedzą i zawijają w sreberka.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2014-01-03 10:48:38
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-01-03 08:21, b...@g...com pisze:

> [...]
    Powsina. Można na ich stronie obejrzeć kilka filmów, był o nich reportaż w TVN-ie. To

    Wszedłem na stronę na moment i od razu zamknąłem, bo "wali" totalną
    amatorszczyzną.

  • 5. Data: 2014-01-03 19:18:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Wszedłem na stronę na moment i od razu zamknąłem, bo "wali" totalną
    > amatorszczyzną.

    Tak jak cel tego wątku. Amatorzy wynajęli amatorów :)

    Miłego.
    Irek.N.