    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kranik 1/2->3/8 do baterii - ale z metalową wajchą
    Date: Tue, 15 Aug 2023 21:29:46 +0200

    W dniu 06.08.2023 o 00:05, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Mam w domu kilka zaworów 1/2->3/8 do baterii.
    >
    > *Wszystkie* są po ~0.5 roku do wymiany, ponieważ nie da się ich albo
    > zamknąć, albo otworzyć. Konkretnie wichajster do zamykania (z tworzywa)
    > kruszy się i zostaje mi w rękach, bo kulka się zakamienia i kaplica.
    >
    > Pomyślałem sobie, dośc tego, kupię z wajchą metalową.
    >
    > No i nie ma.
    >
    > Wszystkie z gównianego plastiku.
    >
    > Może się ktoś podpowiedzieć gdzie kupić takie z metlową rączką?
    >
    > A może da się wumienić ten plastikowy kawałek na metalowy od innego
> [...]

    A po co kulowe? Kup grzybkowe lub z głowicą ceramiczną.
    Jak chcesz dobre zawory to kupuj firm: Schell/Sanland, Valvex, Grohe,
    Kludi, a z polskich Perfexim.
    Jeżeli zaś chodzi o dobry stosunek jakości i ceny to polecam zaworki
    Duro Solid polskiej firmy Arka. Tutaj rączki są metalowe, a zaworek
    ceramiczny z filtrem.