    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Krotność wymiany powietrza
    Date: Fri, 19 Aug 2011 21:55:21 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2151502f-cc9a-412c-af45-4decd171a033@l4g2000vbz
    .googlegroups.com...

    > A ja popre kogucika -przelicz jesli mozesz - ciekawy jestem co mówią normy w
    stosunku do wygody.

    > b.

    A Ty byś się publicznie przyznał że żyjesz w smrodzie dwa razy większym miż
    pozwalają przepisy. To co w ustawie to nie komfort tylko minimum. To że ma
    zaduch w domu już wiadomo. Po co Ci informacja jak duży. Płaci za smród ze dwie
    dychy miesięcznie. Jak by miał puścić wentylację na minimum określone w ustawie
    to by płacił pod stówkę na miesiąc za prąd zużyty do wentylowania. Zaduch idzie
    wytrzymać, można się przyzwyczaić do smrodku. Ale kasy szkoda. Ciekawe czy jak
    niektórzy piszą że się\zawsze kąpią to nie znaczy to że zawsze w sobotę i zawsze
    wszyscy w tej samej wodzie. Po oszczędnościach jakie robią na powietrzu wszystko
    jest możliwe.