  • Data: 2011-08-22 21:06:08
    Temat: Re: Krotnosc wymiany powietrza
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Wlasnie ja nie czuje takiej potrzeby. 24 - 25 latem jest dla mnie git, moge
    > chodzic w gaciach bez kapci i to rozni te pore roku od tej ktora prawie za
    > pasem. Mimo podlogowki i 22C zima nie odczuwam tego komfortu co latem, a
    > grzac do 24 tez nie bede. No ale to co kto lubi. Mi pasuje a Ty wolisz
    > mniej, a i tak podejzewam, ze wiekszosc odczuc komfortu nowych, szczesliwych
    > posiadaczy to zwykla przeprowadzka do domu a nie podnoszona zaleta
    > wypasianych instalacji za kilkadziesiat tysi.

    Ja u siebie najwyższą temperaturę jaką odnotowałem tego lata - słabe
    jakieś jest :-) - to 24,5 stC. W porównaniu z mieszkaniem w bloku,
    gdzie bywało, że miewałem 32 stC, to komfort i tu się w stu procentach
    zgadzam, że ciężar tego komfortu przypada właśnie na samo
    przeprowadzenie się z ciasnych często mniej niż 50 m2, do wygodnych i
    obszernych blisko, czy nawet ponad 200 m2, a do tego własne podwórko,
    czego dotychczas się nie miało...

    Nie mam wentylacji mechanicznej, a w bloku, gdzie mieszkałem właśnie
    była (sic!) - i nic nie dawała - bo była totalnie sknocona :-/.

    Zatem naprawdę nie ma co się ekscytować... Może i WM jest dobra, ale jak
    na osobę w domu przypada blisko 200 m3 kubatury, to nie ma problemu z
    brakiem tlenu :-) i wentylacja grawitacyjna wystarczy w zupełności.

    pozdr
    Robert G.