  • Data: 2021-07-15 08:57:55
    Temat: Re: Kryj się kto może.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-14 o 23:33, Kris pisze:
> [...]
    wodny chleb i wciska głodne kawałki.
    > Nachlał się po prostu albo naćpał czegoś i klepie w klawiaturę zaśmiecając kolejną
    grupę.
    > Z godzinne na to straci zanim go sen zmorzy, a przez ta godzinne by chrześniakowi z
    pół m2 styropianu na posadzce położył.

    Muszę cię zmartwić, bo takie odpowiadanie, zajmuje mi maksymalnie
    kilkadziesiąt sekund, a wy tracicie czas, aby sprawdzić co tam znowu
    wymyśliłem, a później tracicie czas aby pisać swoje dyrdymały.

    Ale jak ktoś jest głupi to niech poświęca czas i pisze beletrystykę.

    > No chyba że zależy na pochwałach które lada chwila od Runta/ Pajdaka(czy jaki on
    teraz nick ma) dostanie.
    > Chory człowiek z urzyszkodnika jak widać, ja mu zaczynam współczuć ale tez szkoda
    ze z kolejnej grupy śmietnik robi.

    Co wy robicie, jak nie śmietnik?

    Po ch.. te wasze chamskie pyskówki? Jakie one mają wkład merytoryczny w
    dyskusjach? Chcecie się tyrpać napletkami i wzajemnie dowartościowywać
    to wypier.... na priv.

    > Powinien się leczyć, jest jeszcze nadzieja.

    W waszym przypadku nadzieja już umarła.

    Dlatego będę zaśmiecał wasze wypowiedzi we wszystkich wątkach, tak
    długo, jak długo będziecie się w chamski sposób dopierdalać. Mnie to
    zajmuje ułamek czasu jaki poświęciłem na napisanie tego pasta.