  • Data: 2013-12-21 17:39:20
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-21 16:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Przeinwestował. Przekombinował. Za dużo ryzykował.
    >
    > Takie życie.

    Możliwe. Nie znam szczegółów.
    Być może klienci mu "wiszą" i stąd te problemy.

    > Osobiście prowadzona DG ma sens tylko w przypadku ekstremalnie pewnych
    > biznesów lub finansowanych na bieżąco z dochodów lub dotacji, a nie
    > kredytów.
    >
    > Do działania na większą skalę (ryzyka) bezpieczniejsza jest sp. z o.o.

    Ponoć on i 2 wspólników działali jako sp. z o. o. w innej spółce
    komandytowej. Jak się domyślam byli komplementariuszem w tejże spółce
    komandytowej, działając na zasadzie sp. z o. o. Prawo jednak dopuszcza,
    że w razie, kiedy kapitał spółki z o. o. nie pokrywa wierzytelności to
    sąd może zasądzić pokrycie wierzytelności z majątku prywatnego i tak
    prawdopodobnie się stało w tym przypadku. Tak więc jak widzisz nie do
    końca działalność w sp. z o. o. jest w stanie uchronić majątek prywatny.

    Ale jak to mówią "dibieł tkwi w szczegółach", których nie znam..