  • Data: 2022-01-30 11:41:07
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2022 o 11:10 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Sun, 30 Jan 2022 07:26:24 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Raczej człowieki klepią.
    za szybko na ludzi - po 2 min od zerwania w kilku miejscach lini średniego
    napięcia już mieli na infolini zapowiedź o awarii, listę miejscowości i
    szacunkowy czas naprawy.

    > Jak mi ostatnio transforamtor podpalili (myślałem
    > że się spalił sam, ale się okazało że został przez kogoś podpalony), to w
    > systemie się pojawiło dopiero jak zgłosiliśmy, i "system" pomylił się w
    > sumie o 12h, literalnie 24h nie było prądu. :P

    co innego pojedyncze trafo a co innego wiele miejscowości.
    Muszą mieć jakieś czujki na liniach WN/SN i na podstawie ich wskazań jadą
    na konkretny odcinek.
    U mnie część linii jest w lesie - skąd wiedzą na którym kilometrze jest
    zerwana?
    Nie jadą wzdłuż przez pola/lasy - zjeżdżają z drogi/drogi leśnej i
    dojeżdżają kilkadziesiąt metrów przez teren do zerwania.

    TG