    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 28 Mar 2011 15:02 +0200
    Subject: Re: Kto ma zrobić drogę?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie

    Maciej S. wrote:

    > A w jaki sposób "walczyliście"?
    > Skończyła się sprawa u wojewody, w sądzie?
    > Nagłośniliście w mediach?

    Nie, bo bardziej nam zależy na dojeździe, niz na burdach w sadach. Szans na
    wygraną nie mamy, bo drogi w koncu są, a ze wyboiste i czasami błotniste -
    trudno.

    I tu jest pies pogrzebany - do tej pory gmina miałą
    > komfort że jakoś to będzie bo ktoścoś zawsze zrobi, a teraz nagle - O
    > ZGROZO - zaczynają od tej gminy i urzędasów COŚ wymagać.

    Owszem, bardzo długo sami jakoś sobie radziliśmy, ale potem zabrakło popiołu
    do łatania dziur, bo jest gazociąg (nie, gmina w nim paluszków nie
    maczała);-). Są trzy wsie w mojej gminie, które mają przechlapane u władz,
    bo ciągle o coś pyszczą, ale mamy demokrację, więc...

    > No i to jest Polska właśnie. Na latarenki Unia dałą pieniążki i pewnie
    > łapówki, więc macie.
    > Uważam że wszystko i tak jest winą mieszkańców którzy nie potrafią
    > wyegzekwować swoich praw- czego pośrednim dowodem jest ta dyskusja i
    > argumenty tu padające - broniące gminy i przyzwalające na bezkarność
    > urzędników.

    To jest wina systemu. Mamy lepsze kwiatki niż latarenki, i znacznie bardziej
    kosztowne i bez sensu;-)
    Swoich praw nie wyegzekwujesz, koronnym argumentem będzie "nie mamy
    pieniędzy, mamy ograniczony budżet, są inne, ważniejsze potrzeby". Zacznij
    się przyzwyczajać. Albo zostań Don Kichotem - Twój wybór.
    J.