  • Data: 2013-07-17 18:29:24
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-17 18:09, quent wrote:

    > ??
    > No jak? Niemożliwe

    Mozliwe. Kiedyś kupiłem tani brodzik chyba w Leroy i poinformowano mnie
    że nie ma on folii "bo w tych tanich nie ma". Faktycznie, wszystkie
    egzemplarze miały luźną folię typu worek narzuconą byle jak. Założyłem
    że tak jest z tanimi rzeczami. Zaczynam się zastanawiać czy dobrze ...
    zdaje się ze ta folia jest elementem procesu produkcji i ciężko
    wyprodukować bez ...

    > Ona jest b. cienka przyklejona do wanny tak, że niemal jej nie widać ;-)

    E no to akurat widzialem w pozostałych wannach które miałem okazje montować.