  • Data: 2011-06-03 05:27:54
    Temat: Re: Kupno działki
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Na początek udaj się do Urzędu Gminy i sprawdź plany, bo to co mówią
    właściciele sporo odbiega od rzeczywistości. Sam oglądałem działkę w sumie
    20 arów, ale w zupełności wystarczyło by mi 10, zaś drugie 10 zakupił by
    inny klient. Gościu mówi, że spoko mozna podzielić na 2 i drogę jeszcze
    zrobić. Pojechałem do Urzędu Gminy a kobieta mi na to, że nie ma nawet
    takiej możliwości (podziału). Inna sprawa to prąd na tej działce, musiałbym
    przekopać sąsiadowi 30 metrów działki, dzisiaj mówi ok ale jutro na pewno by
    się mu odmieniło.
    Oglądałem również działki ze spadkami i to poważnymi, aby je wyrównać trzeba
    by było sporo wywrotek ziemi przywieść (gości po prostu budując się wybierał
    ziemię z działki obok). Czasami gra nie warta świeczki.