  • 1. Data: 2011-06-16 07:17:01
    Temat: Re: Lekki bloczek na ścianki działowe
    Od: n...@o...pl

> [...]

    > komórkowy zamiast ceramiki poryzowanej, przez którą wieje z gniazdek i

    > ściana zimna bez powodu.

    > Ważniejsze od tego jaki BK kupisz jest to czy ocieplisz te ścianki działowe

    > ponad sufitem.. Naklej tam z styro jako wykończenie od góry powyżej płyt

    > sufitowych. Dokładnie pionowe kawałki ścianek powyżej sufitu i od góry sru.

    > Taką czapke zrób. Nie wiem ze styro 10cm.

    > Jak po ostatnich remontach okleiłem wszystko co wystaje ponad sufit to nagle

    > kaloryfery trzeba było skręcać do połowy, a poprzednio na maxa i było zimno.
    Nie obawia się Pan dawać styropian wewnątrz domu? Styropian jest nie palny,
    lecz w przypadku ognia topi się i wydziela jak Pan wie potężne ilości
    toksycznych związków. Na pewno słyszał Pan o ofiarach śmiertelnych po pożarze.
    Większość tych ofiar zaczadziła się i to nie było spowodowane przez ogień
    (więc brak tlenu, lecz bynajmniej nie jest to główny powód), a przez toksyczne
    związki wydzielnane z materiałów pod wpływem ognia. Na swoich budowach stosuję
    zasadę jeżeli przegroda budowlana ma mniejszą odporność ogniową (dotyczy
    wnętrza domu) niż 30 min zawsze polecam dawać wełnę. Pozdrawiam.
    Ps. Zauważyłem, że dużo udziela się Pan na forum. Czy może Pan poradzić mi co
    zrobić by nie tworzyć nowych stron, lecz kontynuować zaczęte. Jak odpisuję na
    jakiś wątek to tworzy się nowa strona z Re na początku.

  • 2. Data: 2011-06-16 07:44:10
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl>

[...]
    :

    rozumiem, że czytasz grupy przez stronę www, lepszą opcją będzie jakiś
    czytnik
    grup dyskusyjnych lub nawet outlook express , poczytaj na google jak go
    skonfigurować i będziesz zadowolony.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-06-16 07:49:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 09:17, n...@o...pl pisze:

    > Ps. Zauważyłem, że dużo udziela się Pan na forum. Czy może Pan poradzić mi co
    > zrobić by nie tworzyć nowych stron, lecz kontynuować zaczęte. Jak odpisuję na
    > jakiś wątek to tworzy się nowa strona z Re na początku.

    NIE używaj tych gównianych webowych narzędzi. To syf, malaria, dno i
    metr mułu.

    Zainstaluj sobie normalny czytnik do usenetu (np. Thunderbird, który
    jest przy okazji dobrym programem do poczty) - bo używanie czytników
    webowych to znak lamera ;->

  • 4. Data: 2011-06-16 08:23:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-06-2011 o 09:49:32 Andrzej Ława
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zainstaluj sobie normalny czytnik do usenetu (np. Thunderbird, który
    > jest przy okazji dobrym programem do poczty) - bo używanie czytników
    albo Operę, lekka szybka i ma wszystko co trzeba :)

    --
    Pozdr
    JanuszK