  • Data: 2009-04-21 22:38:42
    Temat: Re: [Łódzkie] Drzwi wewnętrzne-szukam stolarza
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gsldia$lb1$1@news.onet.pl...
    > Przerażająca jest oferta "wielkich firm" z cenami rzędu 2-4 tysiące za
    > sztukę:(

    Jeśli ma być solidnie, z dobrego materiału, z dobrymi okuciami i jeszcze do
    tego nietypowo to 2 tysiące z ościeżnicą to minimalne minimum bez zbędnych
    bajerów. Jeśli tego właśnie chcesz doświadczyć to mogę podać namiar na priv.
    Zresztą kiedyś podawałem juz ale chyba na grupie pl.regionalne.lodz

    Pozdrawiam, Tomek.