  • Data: 2010-02-20 16:38:34
    Temat: Re: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hlook5$a4b$1@news.onet.pl...

    > Belka stropowa konczy sie dokladnie w srodku nad oknem piwnicy, czyli jej
    > koiec nie jest podprty sciana fundamentowa piwnicy, tylko wisi w
    > powietrzu..

    Jesteś tego pewien, że wisi ona nad oknem, a nie leży na belce żelbetonowej
    nadproża znajdującego się nad oknem ?
    U mnie też przyszło kilku fachowców odbierać roboty budowlane (przebudowa
    mieszkania dwupoziomowego) i dziwili się, że pozostawiłem 4 stalowe belki
    stropowe (dwuteownik 18cm) "w powietrzu" tzn. dokładnie ponad otworem
    drzwiowym pomiędzy dwoma dolnymi pomieszczeniami. Dość długo im musiałem
    tłumaczyć, że te belki przestrzelone i pospawane są z poprzeczną belką
    dwuteową 14cm, która wspiera się na ścianie ponad otworem drzwiowym i nie ma
    możliwości, aby te belki stropowe opadły :)