  • Data: 2010-05-12 09:13:37
    Temat: Re: Luksfery w drewnianym domku
    Od: "Tom" <t...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, tak.. przeglądnąłem chyba wszystkie w miarę łatwo dostępne galerie na
    > necie po tym, jak zacząłem mieć wątpliwości co do szklanych pustaków w
    > moim projekcie. I jedynie niestandardowe SEVES mogły by mnie skusić. W
    > garażu i owszem, w kuchni jako ścianka.. czemu nie, w budynkach służby
    > zdrowia i innej użyteczności publicznej.. super, ale nie w domu jako
    > doświetlenie - w tym celu jakoś mi zupełnie nie podchodzą. Jak dla mnie
    > pustaki szklane są albo zbyt czyste i sterylne albo zbyt bylejakie (te
    > gorszej jakości).
    >
    > PZDR
> [...]

    Mam pytanie trochę inne odnośnie luxferow. Jak jest w przypadku
    luksferów/pustaków szklanych z termoizolacją. Chciałbym w domu okno na zew.
    ( 1,5m x 0,8m ) wsadzić pustaki szklane/ luxfery. Czy dobrze chronia przed
    zimnem, czy może jednak będą straty ciepła w domu dosyć duże ? Czy
    wspólczynnik jest dobry?

    Tomek