    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Megafuszerka
    Date: Thu, 09 Jun 2011 10:12:03 +0200

    Dnia 08-06-2011 o 15:23:37 MichałG <g...@w...pl> napisał(a):

    > przeciez stoi od 40 lat w Chorzowie i ma sie całkiem dobrze,
    > nawet autostradę ma w odl 2 km od bramy. A na warszawski , nawet jak
    > jakimś cudem zostanie skończony, kibiców będa dostarczac helikoptery....

    Żeby być dokładnym to będzie mieć się dobrze pod koniec roku - kiedy
    zostaną ukończona modernizacja. W mediach stadion śląski przestał być
    narodowym już dawno - gdy tylko ruszyły prace na budowie nowego stadionu
    narodowego w Warszawie. W pewnym momencie na krótką chwilę znowu stał się
    narodowym w dyskucji o zmianie koloru krzesełek. Oburzeni komentatorzy
    wołali "przecież to stadion narodowy więc musi mieć biało czerwone
    krzesełka!!". Ale sprawa się rypła i krzesełka będą nienarodowe :) I coś
    mi się wydaje, że on już nigdy nie będzie narodowy tylko podszyty opcją
    niemiecką :)

    --
    PZDR
    Shaman