  • Data: 2011-11-09 10:19:27
    Temat: Re: Miałem to wczoraj w ręce.
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał
    > Czyli argument złego (bo sie nie da inaczej, to zrozumiałe) ocieplenia w
    > zabytkowej kamienicy ma być argumetem na zrezygnowanie z prawidłowego
    > ocieplania w nowobudowanych budynkach?

    "Ja mam 30cm welny 0,035 czyli opor cieplny = 8,5 czyli 6,5 raza
    lepiej. Tylko idiota kupi i zamontuje sobie takie cos :)"

    Tekst Adama "ja mam 30 cm wełny" czytam w co drugim wątku. Powoli staje się
    to nudne a irytujące w połączeniu z "idiotami i kretynami".
    Idę o zakład, że dowolne pytanie o ocieplenie budynku spotka się z
    odpowiedzią "ja mam 30 cm wełny a każde inne rozwiązanie oznacza, że jesteś
    gópi" - to miałem do przekazania :)

    --
    M.