  • Data: 2012-01-31 08:57:32
    Temat: Re: Minus 25 przekroczone...
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jg8758$72q$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziś jeszcze zimniej bo -27,5 stC, a ktoś z tubylców mówił, że miał -29,
    > ale on bliżej rzeczki mieszka...

    No to przy wodzie tak jest niestety.
    U mnie było tak jak wczoraj -23.

    > Kociołek daje radę, ale pozwiększałem przepływy - pompki na 2 bieg,
    > zamiast na 1 i temp na podłogówkę podniosłem. Teraz mam ustawioną na
    > jakieś 37 stC, bo przy 33 już chłodno się zaczynało robić i podłogą jakaś
    > zimnawa.

    A u mnie kominek cały dom nagrzewa tak że gazowy wogóle się nie włącza.
    Jestem bardzo zaskoczony że tak się ciepło po domu rozchodzi. Dopiero teraz,
    przy tych temperaturach widzę że grzanie kominkiem mam sens. Przedtem to
    było kiszenie się na siłę w wysokich temperaturach.

    Marek