  • Data: 2013-02-15 11:15:32
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 23:38:45 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Jesteś taki mądry to spróbuj mi to wytłumaczyć zgodnie z Twoimi
    > teoriami.

    No ale co mam ci wytłumaczyc jak nie znam twojego budynku, lokalizacji czujników ,
    kaloryferów, sterowników itd. A nawet gdyby to mi napiszesz ze wyssałem z palca.
    A poza tym ty właściwie cały czas dobrze kombinujesz, tylko troche zamieszałes z
    mechanizmem fizycznym. Myśle ze co miałem powiedziec o tych mechanizmach to
    powiedziałem.

    b.