  • Data: 2019-08-03 00:08:40
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2019 23:56:58 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > A ten "prosument" to nie jest jakoś ograniczony do produkcji odnawialnej,
    > czystej, ekologicznej? Można sobie postawić w domu, dajmy na to, prosumencki
    > turbozespół węglowo-parowy? Zupełnie nie jestem w temacie na bieżąco.

    Hm faktycznie zapędziłem się. To musi być odnawialne, gaz też może być
    ale bio. Można spróbować to zgłosić jako kogenerator biogazowy, może nikt się
    nie kapnie :] Albo założyć sobie małą instalację foto i zgłosić normalnie,
    a tego gazoklamota podłączyć tak trochę "na Polaka". Będzie sobie chodził
    i robił prund i nikt nie powinien się doczepić.

    L.