    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Aug 2019 04:08:48 -0700 (PDT)
    <v...@m...org>
    <9...@g...com>
    <1...@m...org>
    <4...@g...com>
    <186gr4i2gob2x$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie moge miec nic do Ciedbie za to ze dales sie zmanipulowac. Jesli uwazasz ze pis
    powinien miec wiekszosc konstytucyjna zeby lgbt zlikwidowac to znaczy ze jestes
    zmanipulowany. Durnotami wylaczyli Ci mozliwosc samodzielnego myslenia. Wczoraj jak
    tutaj napisalem wszedlem na onanet. A tam ze Pompeo dostal od amerykanskich senatorow
    polecenie wymuszenia respektowania przez Polske porozumienia z Terezina. I wymusi,
    nie mam co do tego zadnych watpliwosci. Nie bedziemy pierwsi. Szwajcarie zmusili do
    wyplaty na rzecz Zydow kasy z martwych kont to i nas zmusza. Jedyna nadzieja w Rosji
    ze nie pozwoli na powstanie zydowskiego, posiadajacego bron atomowa panstwa, blisko
    swoich granic. Dla Zydow nowe panstwo bylo by najlepsze. Ale jak sie nie da go zrobic
    to na bank maja plan awaryjny zaistnienia w Polsce i na Ukrainie bez swojego panstwa.
    Roznica dla aborygenow duza nie bedzie. W kazdej sytuacji jesli ktos nie bedzie mogl
    udowodnic prawa do noszenia mycki bedzie czlowiekiem nizszej kategorii. To czy mam
    racje okaze sie w przeciagu kilku, kilkunastu najblizszych lat.