  • Data: 2010-11-27 12:38:21
    Temat: Re: Moje schody
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "montemax" <m...@l...pl> wrote:

    > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź z której coś nie coś zaczerpnę jak będę
    > podłączał swoje.

    Jeszcze jedna ważna rzecz: większość czujników zmierzchowych 230V jakie
    oglądałem działa tak, że zacisk sterowany (np. od lampki) zwiera do N lub
    fazy. Jeśli chcesz podłączyć czujkę do centrali alarmowej, to taki czujnik
    się nie nadaje. Trzeba wykorzystać czujnik, który ma osobne 2 zaciski obwodu
    sterowanego odseparowane galwanicznie od zasilania. Dziś właśnie taki
    kupiłem - F&F AZ112+.

    --
    Bartek