  • Data: 2012-06-11 09:31:40
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jr45r4$6n6$1@mx1.internetia.pl...

    > Jeśli kamera "na dzień dobry" jest wyposażona w doświetlanie to bardzo źle
    > świadczy o jasności obiektywu i wielkości i jakości przetwornika.

    A ja myślę że jesteś po prostu w błędzie. Yudor, tak jak wielu innych
    producentów ma z reguły podwójne modele tych samych kamer, z i bez
    oświetlacza. Najczęściej jest to tak że po prostu nie mając oświetlacza
    obiektyw jest ten sam ale nie ma np. mechanicznego filtru IR albo na
    dipswitchach kamerki zablokowane są funkcje dotyczące pracy w IR.

    Marek