    Subject: Re: Montaż klimatyzatora split. Uprawnienia, narzędzia?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 12 Apr 2019 22:25:12 +0200

    W dniu 2019-04-12 o 18:19, t-1 pisze:

    > Ustawa ta, podobnie jak wiele innych dotyczy działalności gospodarczej.
    > Prywatnie i dla siebie można jeszcze na szczęście eksperymentować.
    > Nie musisz (na razie?) mieć uprawnień aby np. zreperować żonie żelazko
    > czy nawet wytruć szczury.

    A skąd weźmiesz klimatyzator? Nowego nie kupisz, nie posiadając papierów
    lub nie wskazując firmy/osoby z odpowiednimi uprawnieniami, która ten
    klimatyzator zamontuje i będzie serwisować.

    Poza tym ustawa nie dotyczy tylko i wyłącznie działalności gospodarczej.

    Naprawa żelazka to nie instalowanie urządzeń zawierających czynniki i
    nie podlega tak rygorystycznym przepisom.