  • Data: 2010-05-21 06:25:02
    Temat: Re: Montaż uchwytu satelity na ościeży okna
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.05.2010 05:08, slawek7 wrote:
    > Czy mogę zamontować wspornik tymi kołkami
    > http://apps.fischer.de/poc/default.aspx?page=layer&l
    ayertype=Z&sprache=EN&kat=$MART-HK-$MKAT-HK-$MPG-G2-
    $MZG-FUR&ekat=$EKAT-HK-EN
    Zrób to lepie na kotwach stalowych, one mają ta właściwość że przejmują
    obciążenie (ta tulejka metalowa) obciążenie ściskające ją. Jeżeli otwór
    w uchwycie czy innym elemencie jest większy niż ta tulejka na kotwie
    należy dać podkładkę, tak aby element przykręcany oparł się o tulejkę.
    Tym samym uchwyt nie naciska na ocieplenie a na ścianę.
    Dając kołek tworzywowy tego nie zapewnisz.

    > A na jakiej wysokości w świetle okna powinien być montowany trzpień?

    Na takiej aby zapewnić dobry odbiór sygnału.
    Nie ma znaczenia czy będzie to przy parapecie czy przy nadprożu, ważne
    aby był sygnał. Poceluj anteną z ręki i zobacz skąd łapie sygnał.

    Z innej beczki, ja bym starał się dać antenę jak najniżej, ptaki
    siadające na antenie nie będą srać na mój parapet wtedy:)