  • Data: 2014-08-06 12:25:55
    Temat: Re: Mrówki w domu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 6 Aug 2014 03:00:28 -0700 (PDT), Bolko

    > Czy ta odpowiedź wniosła coś konstruktywne do rozmowy?

    Przecież założenie gogli narciarskich chroni przed ew. urazami oczu z
    tytułu mrówek rzucających (cukrem?) w oczy. Mnie w zeszłym roku gogle
    uratowały nawet przed wyłupieniem oka przez fruwającą bez kontroli (moją)
    nartę.

    > Uwielbiam takie odpowiedzi

    Uwielbiam zapytania z cyklu "gimbaza". ;>

    > a potem pod pierwszą setką linków jest zapytaj gogle.

    Nic nie wspominałem o gadaniu do gogli, tylko o ich zakładaniu.

    --
    Pozdor Myjk