    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mróza konstrukcja dachu
    Date: Tue, 6 Jan 2009 19:28:55 +0100

    Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2191.00000168.49639d58@newsgate.onet.pl...

    > Dobrze kumasz, to zreszta bylo i jest glownym celem mojej wypowiedzi oraz
    > wczesniejszego pytania do Watkodawcy.
    > Na innej grupie czytam wlasnie o superspecjal magnetyzerze, na rozne
    > choroby,
    > ktorego dzialanie owiane jest tajemnica. Kosztuje to-to drobiazg, 6
    > patykow
    > sztuka. Podejrzewam, ze to dziala jak placebo, czyli kolorowe tabletki z
    > cukru
    > czy maczki kartoflanej, ktore im drozsze, tym lepiej "dzialaja". Dlatego
    > warto
> [...]

    Preparaty ogolnie dostepne w handlu w formie koncentratu o ktorych gdzies
    tam pisalem nie maja zastrzezenia ze moga byc uzywane wylacznie na zewnatrz,
    a nawet informacja o przeznaczeniu do malowania wiezby poddaszy uzytkowych,
    wrecz w bliskim kontakcie zywnosci. Sam malowalem tym recznie i czytalem
    dokladnie. Nie wiem czym impregnuja cisnieniowo, ale szczerze nie podejzewam
    o stosowanie jakiegos oleju kreozotowego jak na podklady kolejowe. Preparaty
    o ktorych piszesz z tego co mialem w reku sa wyjatkowo penetrujace,
    produkowane na jakichs rozpuszczalnikach i smierdza nawet przez zamknieta
    niby szczelnie metalowa banke. Jednak przewazajaca wiekszosc to preparaty
    rozcienczalne woda, ale skladu ich nie znam. Gdybys z jakiegos powodu
    potrzebowal takich informacji to moge popatrzec przy okazji na etykiete, ale
    to moze potrwac pare dni.

    Pozdro.. TK