    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Myjka wysokociśnieniowa
    Date: Fri, 16 Apr 2010 12:09:23 +0200

    Użytkownik "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    napisał w wiadomości news:4bc80de0$1@news.home.net.pl...

    > Jest taka tosunkowo tania myjka z urządzeniem do mycia tarsów za 580 zł
    > (ciśnienie 100 barów)
    >
    > http://www.asc-pro.pl/myjki_domowe?func=productPage&
    pid=660&cid=3&prid=0&wid=49

    > ale trafiłem w necie na opinię, że jest to raczej spryskiwacz, a nie myjka
    > i są to źle wydane pieniądze.
    > Sam producent opisuje je, że jesto urządzenie do okazjonalnego mycia
    > niewielkich zabrudzeń, więc mnie to zniechęca.
    > Znalazłem też coś bardziej zachęcającego za 1050 zł:
    >
    > http://www.asc-pro.pl/myjki_domowe?func=productPage&
    pid=835&cid=3&prid=0&wid=49

    > lub za 1300 zł z ciśnieniem 150 bar.
    >
    > http://www.asc-pro.pl/myjki_domowe?func=productPage&
    pid=923&cid=3&prid=0&wid=49

    > Ale są to jednak bardzo drogie urządzenia, skoro służyć będą głownie do
    > mycia tarasu i czasem mycia samochodu.
    > Czy używacie innych sprawdzonych urządzeń innych marek kupionych za
    > mniejsze pieniądze?
    > Chiński badziew wykluczony.

    Nie patrz na ciśnienie. Podstawowym wyznacznikiem skuteczności myjki jest
    jej wydajność czyli ilość litrów na godzinę, Jeżeli myjka ma 300-360 l/h to
    jest to raczej gówienko do punktowych zastosowań niezależnie od ciśnienia a
    przy tej samej wydajności im większe ćiśnienie tym cieńsza struga wody czyli
    efektywność mycia jakiejś tam powierzchni spadnie.
    Myjki warte uwagi to m.in McAllister. Jest to marka oferowana w Castoramie.
    McAllister mają porządną konstrukcję i można dokupić do nich w rozsądnych
    pieniądzach dodatkowe podzespoły, np "jajko" do czyszczenia kanalizacji
    kosztuje ok 60 zł.
    --
    Jackare