  • Data: 2014-12-13 16:22:52
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-13 13:45, Myjk pisze:

    > Przecież pisał. Ślepy jesteś?

    Do Ciebie okulisto?

    > W końcu zaczyansz łapać - lepiej późno niż wcale.

    Tak, dopiero do mnie dotarlo, ze Ty po prostu chcesz mnie czytac.

    > Tak samo jak nie pisałeś, że góst mi odpisywał.

    Badz powazny. To, ze nie sprawdzilem pod czyim postem Ghost odpisywal
    nic merytorycznie nie zmienia. Paradoksalnie pokazuje, ze jestes jeszcze
    wiekszym glabem niz sadzilem na poczatku. Robisz z siebie dalej
    wiekszego idiote wypominajac mi pomylke, pod ktora uzyles mnie do swoich
    wizji seksualnych. A pozniej masz pretensje, ze ktos powiedzial cos o
    Twojej zonie.

    > Nie muszę pytać, wolę stwierdzić fakt

    A no to juz jak wolisz. Bardzo lubie, jak ktos mnie czyta. :->

    > Spoko, trolle zazwyczaj mają ubaw jak flejma wywołają.
    > Ciesz się zatem, trollu.

    Troll ma takie zadanie z definicjii. Dziwie sie tylko tym idiotom co
    podtrzymuja rozmowe z nim. Tez masz takie zdanie?

    > Piąteczka!

    No i git.

    TK