eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNTG Do KrisRe: NTG Do Kris
  • Data: 2020-06-17 09:01:05
    Temat: Re: NTG Do Kris
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2020 23:18:04 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
    > Witam
    >
    > Kris, pamiętasz temat odrzuconych reklamacji w sieciówkach? Pisaliśmy o
    > tym jakiś czas temu. Opisywałeś mi procedurę odwołania przez sąd
    > zlewanej reklamacji. Jakbyś był tak łaskaw i opisał jeszcze raz to
    > byłbym wdzięczny za poświęcony czas.

    Z CCC chyba 3 razy miałem "przyjmność"
    Reklamacje odwalali nijako z automatu
    Pierwsze co to pisz reklamacje nie z tytułu gwarancji tylko rękojmi. Napisz tam czego
    się domagasz(zwrot gotówki najlepiej) złóz pismo i czekaj cierpliwie.
    Jak nie odpowiedzą w ciągu 14 dni to tak jakby Twoje żądanie uznali.
    Przy pierwszej mojej reklamacji w CCC odpowiedzieli w terminie ale nie uznali
    reklamacji
    Poszedłem do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.
    Kobieta tam powiedziała mi że z praktyki wie ze nie ma sensu aby ona do CCC wysyłała
    jakies pismo bo też ja oleja.
    Napisała od razu pozew do sądu.
    Dość prosty formularz
    https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/formularze-pis
    m-procesowych-w-postepowaniu-cywilnym
    Zaniosłem to do Sądu wpłaciłem bodajże 30zł i czekałem na rozstrzygnięcie.
    dostałem zawiadomienie o terminie rozprawy, poszedłem do sądu(stawiennictwo chyba
    nawet nieobowiązkowe było)
    Z 10 minut "rozprawa" trwała
    Sędzia powiedział że w takich sprawach nikt z CCC się nie stawia, protestów nie
    zgłasza, odwołań nie pisze tylko po otrzymaniu odpisu wyroku przelewają ile
    trzeba(+koszty sadowe+odsetki)
    I tak faktycznie było
    Jak tylko odpis wyroku do nich dotarł to zrobili przelew i kasę miałem na koncie.
    Kolejny raz już ominąłem Powiatowego Rzecznika. Od razu po odrzuceniu reklamacji
    złożyłem pozew do Sądu. I sytuacja się powtórzyła.

    Z EuroRtv i Decathlon było jeszcze lepiej bo jak złożyłem w sklepie pismo z tytułu
    rękojmi to nie zdążyli udzielić odpowiedzi w terminie 14 dni.
    15 dnia pisałem maila że skoro nie odpowiedzieli w terminie 14 dni to żądanie uznali.
    I wtedy bez problemu albo zwracali kasę albo wymieniali sprzęt na nowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1