  • Data: 2017-08-07 15:35:09
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-07 o 12:50, Adam Sz. pisze:

    > Wklepałem trasę Stargard -> Goleniów i pierwszą jaką zaproponował jest
    > trasa o 12km dłuższa ale o 10 min krótsza od tej, którą rzekomo Tobie
    > zaproponował:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/08/2017-08-07_12-49-17-06981
    .png

    > Natomiast na Maszewskiej jak najbardziej poprawnie pokazuje korki:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/08/2017-08-07_12-49-46-99947
    .png

    > I proponuje tą trasę jako ostatnią (trzecią), najdłuższą.
    >
    > Także nie wiem jak Ty tam sobie klikasz ale robisz to źle :-)
    > pozdr.

    Ciekawostka, którą zauważyłem dopiero przeglądając Twoje screeny. Google
    Maps pokazują miasto, którego od dwu lat już nie ma. Teraz poprawna
    nazwa to Stargard.
    Automapa, Maps.me, OmAnd, Yanosik pokazują prawidłowo - Stargard.
    Ponadto ten Stargard Szczeciński wcale nie pokrywa się z miastem, lecz
    leży gdzieś w polach kilka km od właściwego.