  • Data: 2017-09-01 15:20:25
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-01 o 11:42, Adam Sz. pisze:

    > Nie wiem jak Wy tego używacie - zrobiłem z 3-4 tygodnie temu trasę
    > prawie 2 tys km na Chorwację i ani razu nie zawiodła, nie kazała zawracać
    > ani nie kazała jeździć w kółko :-) Jak dla mnie to problem siedzi w
    > użytkowniku, a nie mapie ;)

    Wielkie mi co. Samej autostrady z tysiac km, wiec trudno w ogole
    zabladzic. Chorwacja to znowu taki zurbanizowany kraj, ze daj spokoj.
    Zagrzeb niecaly milion ludzi. Split nie przekracza 200 000. Dalmacja to
    prawie sama preria O czym mowa...
    Durna nawigacja nie mowi, ze zjechales z trasy. Orientujesz sie dopiero
    jak z dwoch kilometrow do celu robi sie kilkanascie.

    Pozdro.. TK