  • Data: 2017-09-06 09:29:34
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 17:41, Kris pisze:
    > I czego to dowodzi?
    > Dla odmiany:
    > W mojej okolicy przez całe wakacje pchała ludzi drogą gdzie jest remont. 3 czy 4
    razy osobiście tam jechałem. Pisałem zresztą. Korek wg gm na 10 min w realu 2 godz.
    > Objazdu 7 km gm nie proponował. Jak zjechałem w ten objazd znając okolice to
    dopiero po jakimś czasie gm załapał i wtedy prowadził dalej
    > Drugi przykład- od maja do końca wakacji gm pchało turystów droga która była
    zamknięta bo rondo budują. 100m przed budową tego ronda wystarczyło skręcić w boczną
    uliczkę nadrabiając kilkaset metrów ominąć budowę
    > GM tą drogę zaczęło sugerować dopiero pod koniec sierpnia. Od maja pchało ludzi na
    skrzyżowanie które przerabiają właśnie na rondo.

    ALe czego to dowodzi? Ktora nawigacja omijała ten remont od razu?
    Taki Sygic albo inny TomTom nigdy nie oznaczy tego remontu.

    Jedynie nawigacje oparte na openstreetmap są aktualizowane w miarę
    bieżąco. Reszta może się nigdy nie doczekać.

    --
    Pete