  • Data: 2017-09-08 14:47:33
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-08 o 13:03, Kżyho pisze:

    > Może w takim razie kwestia wzroku ;)
    > Ale ja z tych, co na 15" pracują w fullhd bez powiększania czcionek... :)

    Nie powiekszam czcionki i w telefonie, ale to nie to samo co
    koncentracja w ruchu i wypatrywanie wierszy na tym samym telefonie z
    odleglosci ponad metra. W pelnym sloncu i okularach przeciwslonecznych
    trąci abstrakcja. Tak wiem, okulary mozna zdjac.
    Nie powiem, ze sie nie da, ale ja tkich pomyslow nie miewam i miec nie
    zamierzam.

    Pozdro.. TK