-
X-Received: by 2002:aca:4b86:: with SMTP id y128mr14875726oia.179.1572875090159; Mon,
04 Nov 2019 05:44:50 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:aca:4b86:: with SMTP id y128mr14875726oia.179.1572875090159; Mon,
04 Nov 2019 05:44:50 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
ne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwi
nds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!j
16no9810723qtl.0!news-out.google.com!g53ni608qtg.0!nntp.google.com!j16no9810721
qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Date: Mon, 4 Nov 2019 05:44:49 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dc02475$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <e...@g...com>
<e...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<0...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5dc02475$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: NTG Są normalni usługodawcy
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 04 Nov 2019 13:44:50 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2767
X-Received-Body-CRC: 4222489348
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557297
[ ukryj nagłówki ]On Monday, November 4, 2019 at 2:15:36 PM UTC+1, Uzytkownik wrote:
> Ale nawet gdyby się okazało ze cewkę którą zamówiłem jest niepasująca to mechanik
to zauważy w minut. Jedyna strata(oprócz jego 5 minut) to kolejne dwa dni
oczekiwania na kolejna cewkę.
>
> Czekając kolejne 2 dni dla mnie to strata, bo auto ma zarabiać, a nie
> stać w warsztacie.
>
> Dlatego nie interesuje mnie skąd mechanik ma części i ile na nich
> zarabia.
Ale mechanik ma ten sam problem, jesli nie jest wyspecjalizowany w jednej marce (czy
tez ASO) i nie ma czesci na stanie, to zamawia w ten sam sposob co klient, czyli
przyjedziesz i... nie pasuje. Kiedys tak mialem z Astra F, umowilem sie na wymiane
termostatu, podalem wszstkie dane jakie chcieli, zamowili, przyjechalem, rozkrecicli
i... nie pasuje, na szczescie bylo dosc wczesnie i jeden z mechanikow pojechal
osobiscie po pasujacy... Kosztowalo mnie to tylko extra 2h czekania. Gdybym mial
swoj, to raczej by pasowal ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.19 18:00 Uzytkownik
- 04.11.19 22:26 WS
- 05.12.19 20:58 Budzik
- 05.12.19 21:29 yabba
- 05.12.19 21:42 yabba
- 05.12.19 21:59 Baczek
- 05.12.19 22:16 yabba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prunt z dachu
- Jaka wełna na poddasze?
- Szambo przy wysokim poziomie wód
- światełko w tunelu?
- Mokry sen Zenka :)
- Prunt drogi!
- SEMS Portal
- Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- Pompiarze...
- Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- Drabina rozsuwana
- zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- Zenek Kapelinder - ?
- Zawór grzybkowy - jaki producent
Najnowsze wątki
- 2025-04-05 Prunt z dachu
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Szambo przy wysokim poziomie wód
- 2025-03-26 światełko w tunelu?
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-04 Prunt drogi!
- 2025-02-20 SEMS Portal
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?