  • Data: 2016-06-01 11:03:46
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-01 o 10:16, Kris pisze:

    > A to nie. Nie korzystamy.
    > Może to dziwne ale nawet przyzwoitego aparatu foto w domu nie mamy, jedyne to te w
    smartfonach;)
    > Ale jak widzę aż tak dużej dopłaty do 4k w stosunku do fulhd nie ma więc możn\e i
    się skusze. Tylko znając życie w życiu z tego nie skorzystam;)
    > Poprzedni telewizor jak kupowałm to tez mi radzono "dopłac pare stów kup fullhd)
    Kupiłem zwykły hd nie ful to był chyba 2010rok i do teraz nie było potrzeby fullhd.
    > Nawet nie wiem czy mój dekoder nc+ w fulhd nadaje
    > No i czy róznica jakoś bardzo widoczna in plus.

    Ja bym kupował tv z taką rozdzielczością, w jakiej posiadam źródła do
    oglądania. Bo lcd ma to do siebie, że najlepiej i ogólnie dobrze wygląda
    tylko w natywnej rozdzielczości. Więc jak mu się daje sygnał w niższej
    rozdzielczości niż ma matryca, to muszą zadziałać różne algorytmy
    skalowania, które w zależności od modelu działają lepiej lub gorzej, ale
    nigdy to nie jest to samo co by pokazała teoretycznie gorsza, ale
    dopasowana rozdzielczością matryca.
    Więc jako, że większość sensownego źródła mamy obecnie w FullHD, to
    takiego tv bym się trzymał.

    Pzdr
    --
    /__/_* /