  • Data: 2016-06-15 12:47:04
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 czerwca 2016 07:12:22 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ja tam widziałem, jako pozycje w programie (tak, HD) bo oglądać to pohuj?

    Pytam konkretnie - podaj gdzie mozna zobaczyc w HD taki zbior filmow i
    seriali, skoro tak pierdzisz, ze netflix drogi i wszystko sie da dostac
    z innego zrodla. Jakiego? Konkret. Skup sie i zrob to chociaz raz - podaj
    konkret, bez pierdolenia.

    > Taaa, płacić pięć dych za możliwość obejrzenia seriali ciurkiem, ojacie.....

    Ktos cie zmusza do ogladania ciurkiem? :D Mozesz ogladac ciurkiem, mozesz
    jeden na dzien, mozesz jeden na tydzien, mozesz jeden na miesiac. Ba, mozesz
    nawet ogladac jeden odcinek na rok! Rozumiem, ze wedlug ciebie lepszy jest
    TV gdzie puszczaja jeden odcinek co tydzien o ustalonej godzinie? ROTFL :P

    > Baj ze łej, może z pięć seriali oglądałem w ostatnim dzisięcioleciu -
    > żadnego nie ma na liście netflixa.

    Nic to nie wnosi do dyskusji. Ale ja wiem - twoj glowny kanal bez ktorego
    zyc nie potrafisz to TVN24, a ze nie ma go na netflixie to jest BEEE :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.