  • Data: 2016-11-22 11:49:08
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-22 o 11:18, Kris pisze:

    > Trzeba by na żywo zobaczyć bo z fotkami różnie bywa.

    Siatka pikseli widoczna na zdjęciu będzie jeszcze wyraźniej widoczna w
    rzeczywistości. No i jeśłi recenzent pisał, że był w stanie przeczytać
    napisy pod filmem, to więcej uzasadniać nie trzeba.

    Ale za 300zł to raczej cudów bym się nie spodziewał.

    "Tanie mięso jedzą psy" Szkoda każdej złotówki wydane na ten projektor

    Ale tez w domu nie wymagam kinowej jakości.

    OMG, przede wszystkim w domu wymagam kinowej jakości. Każdą wizytę w
    kinie odchorowuję potem przez rok (ciamkanie popcornem i colą, gadanie,
    świecenie telefonem itepe atrakcje). W domu nalewam sobie szklaneczkę
    rudej, nikt mi nie przeszkadza, stopklatkę sobie zrobię na dolanie rudej.

    I miałbym sobie to zepsuć tym g... za 300 zł?

    > Póki co nie kupie bo niedawno telewizor kupiłem.

    TV a projektor to jak porównanie ciężarówki do osobówki. Zupełnie inne
    zadania do wykonania ;)

    --
    Pete