  • Data: 2010-03-01 18:17:43
    Temat: Re: Na jakie ogrzewanie sie zdecydować, co wybrać?
    Od: "cezarys" <c...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hmd9u9$ov4$1@news.onet.pl...
    > Witam
    {..}
    > Pozdrawiam i z góry dziękuje z wszystkie odpowiedzi.
    >
    > Bartek
    Ja zrobiłem tak:
    1. Ogrzewanie gazowe (lubi człowiek wyjechać, iść na imprezę...) i śpię
    spokojnie.
    2. Jak mi wyłączą prąd to kominek ( bez płaszcza, wentylatora, jak mam czas
    i ochotę to palę, koszty niższe ale NIE MUSZĘ)
    3. Podłogówki nie robiłem (drewno lubię), ale tam gdzie płytki to matę
    położyłem (koszt nieduży, a jak gazowe wysiądzie to wspomoże, do teraz to
    tylko w łazience działało)
    Reasumując: prądu nie ma - dogrzeję, gaz padł- dogrzeję.
    Koszty za miesiąc 19.01 do 22.02 - 620 zł za gaz ( z CWU) i 120 prąd i
    jakieś 0,5 m drewna (czasu akurat nie było)
    Ogrzewam 170 m2, półn-wsch.
    Sam musisz zdecyować, bo ja 2 tyg. bez prądu przeżyję (luksusu nie będzie,
    ale nie zamarznę)
    CEzarys