    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Mon, 16 Jan 2017 19:33:30 -0000 (UTC)
    <587bd6ff$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <o5gmrc$12h5$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <o5got4$15vs$2@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <o5i5ia$vf3$1@gioia.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <o5ifk5$1i0h$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>

    Budyń wrote:

> [...]
    próbowała unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    > to ja zapytam wprost - czy zgodzisz sie ze mna ze powszechna akceptacja uczciwie
    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    nie. Wskazesz, które to wybory dały PiS mandat do zmiany ustroju
    Państwa z pogwałceniem podstawowych zasad Konstytucji

    > zgoda -żadna. Zadna tez dotychczasowa władza nie próbowała oderwac od koryta
    towarzystwo z magdalenki.

    mówisz, że Jarek odrywa się od koryta z Magdalenki?

    > pośrednio tak

    uzasadniaj dalej.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?