eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNa powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł. › Re: Na powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł.
  • Data: 2022-02-18 12:26:19
    Temat: Re: Na powietrzną pompę ciepła będzie można dostać do 7 tys. zł dotacji, a na gruntową -- 21 tys. zł.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 18 lutego 2022 o 12:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Analizowałem to własnie koło 2019 roku ale dotacja wielkosci 15%
    > wydawała mi sie własnie niewielka.
    > Przeanalizuje jeszcze raz, dzieki.
    Doprecyzuję bo w papiery spojrzałem
    Z dotacji od gminy nie było "prawie drugie tyle co z CP" ale więcej
    Łącznie ok 55% udokumentowanych wydatków mi zwrócili
    I wbrew pozorom papirologia dla czystego powietrza jak i gminy nieskomplikowana
    I co najdziwniejsze w gdańskim oddziale Czystego Powietrza bardzo kompetentne i
    pomocne kobitki.