  • Data: 2012-03-29 16:01:29
    Temat: Re: Największe absurdy, śmieszne...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał w wiadomości grup

    > W Twoim przypadku nie stanowi to problemu.
    > Problem jest tylko wtedy, kiedy na zacisku różnicówki schodzi się 2 lub 3
    > przewody N z których każdy stanowi obwód zasilany z innej fazy.

    Ok, dzięki

    > To połączenie to połączenie równoległe.

    Masz rację :-) mea culpa. Jeśli chodzi o topologię sieci oczywiście
    równoległe pisałem jak laik kabel idzie szeregowo od N jednej różnicówki do
    N drugiej.

    > W tym przypadku nie stanowi większego problemu, bo zazwyczaj wykonuje się
    > je grubszym przewodem bez jego przecinania lub też specjalną listwą.
    > Jeżeli ten przewód jest przecinany i pomiędzy kolejnymi różnicówkami
    > zamontowane są oddzielne odcinki przewodu to należałoby to zmienić, albo
    > poprzez podłączenie oddzielnym przewodem wprost z listwy N lub poprzez
    > zastosowanie jednego ciągłego przewodu bez przecinania w kolejnych
    > miejscach zacisków różnicówek.

    Przewód jest w kawałkach, jest to chyba 10mm2 - jest to jedna żyła wyjęta z
    resztki kabla od przyłącza. Szyny tam nie wstawi, bo te różnicówki są w
    różnych rzędach tablicy (każda po prawej i od nich odchodzą szyny do eSek).

    Każę mu zmienić na jeden odcinek, ale w takim razie muszę go kupić, czy musi
    być 10mm czy może być cieńszy? Wcześniej był taki jaki został z przyłącza.

    Pozdrawiam
    Ergie