eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNapęd bramy - czy za mocny może być problemem? Ile za montaż. › Re: Nap?d bramy - czy za mocny mo?e by? problemem? Ile za monta?.
    From: "lopcio" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nap?d bramy - czy za mocny mo?e by? problemem? Ile za monta?.
    Date: Thu, 27 Oct 2011 23:17:09 +0200

    Witaj,
    ten nie popełnia błędów co nic nie robi.
    Nie mam zamiaru się tu ogłaszać ani anonsować.
    Ja znam się na bramach i automatach, niektórzy znają się na ortografii.
    Ci co znają się na aortografii niech słusznie upominają źle piszących.
    Ci co znają się na meritum niech podpowiadają innym jak rozwiązać problem.
    Niektórzy mogą się obawiać pisać, mimo wiedzy, bo mogą walnąć byka, a wtedy
    złotouści i mało wiedzący teoretycy będą kreować rzeczywistość niczym
    dziennikarze.
    Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem ortograficznie i stylistycznie.
    Pozdrawiam
    Dawid
    PS.
    Uważaj Jacek bo chlebek lub jabłuszko które zjadasz mogło być źle napisane
    przez rolnika a to może grozić rozwolnieniem;)

    6580 (20111027) __________