  • Data: 2011-10-01 18:51:31
    Temat: Re: Napęd bramy dwuskrzydłowej
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ŁC" <a...@r...to> wrote:
    > Chciałem zapytać o Wasze doświadczenia i opinie na temat automatów do
    > bram dwuskrzydłowych tego typu:
    > http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=1834018167 (aukcja przykładowa).
    > Cena jest konkurencyjna względem "klasycznych" napędów, pytanie czy jest
    > to dobre rozwiązanie.

    Właśnie robię swoje ogrodzenie i w międzyczasie planuję napęd bramy
    dwuskrzydłowej. Po dość intensywnym przkopaniu forów (w tym autobramy.org), mój
    wybór padł na napęd Faac 414. Różne źródła podają, że napęd jest nie do
    zaje..nia. Zestaw składający się z 2 siłowników, centrali z obudową,
    radioodbiornika z 2 pilotami i fotek kosztuje ok. 1300zł. Siłowniki nie
    posiadają krańcówek (a centrala ich nie obsługuje), zatem należy przewidzieć
    ograniczniki otwarcia i zamknięcia (odboje). Jest z tym trochę więcej roboty,
    ale z drugiej strony krańcówki po kilkunastu latach mogą dostać luzów i
    przestaną działać precyzyjnie.
    Moim zdaniem nie warto sobie zawracać głowy takimi napędami z allegro. Za 1300zł
    masz markowy napęd polecany przez wielu instalatorów.

    --
    Bartek