eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNapęd do bramy przesuwnej - jaki zapas mocy › Re: Napęd do bramy przesuwnej - jaki zapas mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <9...@g...com>
    <lnsjge$oqv$1@news.task.gda.pl>
    <53a33a13$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <53a34e19$0$2162$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Napęd do bramy przesuwnej - jaki zapas mocy
    Date: Fri, 20 Jun 2014 18:27:10 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140620-0, 2014-06-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <53a460e6$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.121.4
    X-Trace: 1403281638 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2140 83.25.121.4:4313
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:486818
    [ ukryj nagłówki ]

    "Dariusz K. Ładziak" wrote:
    > Użytkownik Jeffrey napisał:
    >> Pawel "O'Pajak" wrote:
    >>> Powitanko,
    >>>
    >>>> Druga sprawa - na co patrzeć przy wyborze napędu.
    >>>
    >>> Czy ma lagodny rozruch i hamowanie. Jak widze jak moja brama
    >>> hamuje
    >>> nagle, bo krancowka po prostu wylacza silnik (ze slimakiem), to
    >>> sie
    >>> zastanawiam ile mechanika pozyje. Kilkaset kg, bezwladnosc... Jak
    >>> narazie 2 lata dziala, ale eleganckie rozwiazanie to nie jest. Jak
    >>> sie kiedys wsciekne, to sam wystrugam sterownik.
    >>> Druga sprawa to zdalne sterowanie. Zwykle w tych napedach siedza
    >>> uklady ze stalym kodem. Rownie dobrze mogliby montowac wlacznik na
    >>> zewnatrz bramy, bo zabezpieczenie to zadne. U mnie oryginalny
    >>> uklad
    >>> wyrwalem pazurem i wsadzilem KeeLoqa.
    >>>
    >>> Pozdroofka,
    >>> Pawel Chorzempa
    >>
    >> to jakiś słaby masz ten sterownik, ja sobie nie wyobrażam żeby
    >> ciężka
    >> brama zatrzymywała się gwałtownie na krańcówkach
    >> automatyka przeważnie pamięta ile jest tej bramy i pod koniec
    >> dojeżdża powoli
    >
    > A czemu nie można wyłączyć skokowo napędu? Dopóki nie użyjemy
    > przekładni samohamownej to nie nastąpi nagłe zatrzymanie ruchu masy
    > bramy - przekładnia z silnikiem swoimi oporami będą tę masę
    > wyhamowywały stopniowo. Przekładnia ślimakowa też może nie być
    > przekładnią samohamowną.

    hmm, ale ta przekładnia jest ślimakowa i samohamowna nie sądzisz?

    jeffrey

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1