    From: Filip <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Napędy do bram
    Date: Tue, 09 Oct 2012 19:01:08 +0200

    W dniu 2012-10-09 10:53, slonko pisze:

    > IMHO faaca 414 - poskladalem sam i dziala ladnie i polecam.
    > Tylko nie kupuj w necie od 1-nej firmy ze szczecina nie dosc ze drogo to
    > kombinuja niesamowicie.
    > Za caly zestaw 2 skrzydlowy + dodatkowy pilot dalem 1500 pln , za co
    > najtaniej w necie zaplacilbym 1800 za to samo

    Ok, Faaca proponujesz. A czy zimą przeżyje przy -30 stopniach i wysokiej
    wilgotności? Mieszkam nad morzem i tu wilgotność jest spora.

    Najgorsze jest to, że wysłałem zapytania do różnych firm i co firma to
    inną firmę polecają.. Jedni Włoską inni Niemiecką, sam nie wiem na co
    się zdecydować. Ceny są przeróżne od 1200 zł do 5000 zł za zestaw do
    bramy. Trochę spora różnica cenowa.