  • Data: 2013-11-13 13:36:50
    Temat: Re: Nie chcą mi odebrać gazu :)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-13 09:09, Sebastian Biały wrote:
    > Zadowolony bylem wczoraj w nadzorze tu niespodzialna "nie dobiera się
    > instalacji gazowych, proszę trzymać odkumentacje w domu w razie kontroli".

    Dodzwoniłem się do innej osoby.

    Wersja 2.0:

    "Prosze zrobić dokładnie to co jest napisane na pozwoleniu na budowę".

    I faktycznie. Na starym pozwoleniu na budowę domu jest *obowiązek*
    zgloszenia zakończenia budowy (budowa zakonczona 2 lata temu). Na nowym
    pozwoleniu budowy gazu nie ma takiego obowiązku (poza zgłoszeniem
    rozpoczęcia).

    Ale (Wersja 3.0 od jeszcze innej osoby):

    Nie zgłosilem rozpoczęcia budowy. Efektem czego powinienem dostac
    mandat. W tej sytuacji "Proszę przywieść papiery".

    Gdzie znajdują się przepisy regulujące tą kwestie? Prawo budowlane? Być
    może starosta ma wieksze mozliwości manipulowania co jest a co nie
    ważne. W sąsiedniej gminie nie wydaja na ten przykład dziennika budowy
    do gazu co mocno zaskoczyło mojego kierownika "bo jak to?" ...

    Zamierzam siłą wepchnąc te papiery w inspektoracie :P