eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 18 Jun 2023 13:07:53 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    <u6kudd$v2u$3$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <u6mn48$m3r$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 czerwca 2023 o 18:29:34 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    rynek-wtorny/slaskie/lubliniecki/lubliniec/lubliniec
    ?distanceRadius=0&page=1&limit=36&areaMin=40&areaMax
    =70&ownerTypeSingleSelect=PRIVATE&by=DEFAULT&directi
    on=DESC&viewType=listing
    > Nie znam tego rejonu, ale z doświadczenia jak coś jest tańsze 4 razy niż
    > średnia to znaczy, że to wtopa.
    > Pierwsze co rzuca się w oczy: "Ogrzewanie aktualnie węglowe, gazowe w
    > trakcie."
    > Dla wielu, w tym dla mnie, mieszkanie z ogrzewaniem węglowym ma wartość
    > ujemną, tj. musieli by mi zapłacić abym tam zamieszkał. We własnym domu
    > takie coś dopuszczam, ale w bloku/kamienicy to nie porozumienie.
    > Nadzieję daje "gazowe w trakcie", ale jeśli to jakaś wspólnota to na bank
    > jest sąsiad, który ma deputat na węgiel i nie zgadza się na gaz.
> [...]
    Jak to jest wspolnote i jest jeden sasiad co nie chce a reszta ma wiekszosc i chce to
    może ich ten sasiad w dupę pocałować. Zrobia centralne ogrzewanie gazowe całej
    kamienicy. To mieszkanie nie jest cztery razy tańsze to inne za cztery razy drozsze.
    Duzo masz jeszcze takich gownoargumentow jak z ogrzewaniem? Poza tym dostana
    pieniadze na ocieplenie i wymianę na ogrzewanie gazowe. Niedługo wszystkie domy i
    mieszkania beda miały tak niska wartosc ze praktycznie może ona być ujemna. W Polsce
    jak liczyli dane ze spisu to wyszło ze w 2021 najem stanowił 4% zaspakajania potrzeb
    mieszkaniowych. W międzyczasie ludzie dokupili trochę mieszkań a jeszcze więcej
    zostało po tych co zmarli ze starosci. Rzeczy sa drogie jak sa unikalne i kiedy jest
    ich mało. Mieszkań w Polsce jest dużo i do tego ponad dwa miliony stojak puste. Za
    rok beda trzy miliony pustych nieruchomosci mieszkalnych. Sprawa dotyczy nie tylko
    mieszkań ale i domów.