  • 1. Data: 2011-05-30 11:08:51
    Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    &gt; Dnia Mon, 30 May 2011 09:27:09 +0200, Neko napisał(a):

    &gt;

    &gt; &gt; Dzisiaj chce kupic swiece dymne.

    &gt;

    &gt; Jeno nie wespół z karbidem stosuj! Już niejeden wyleciał w powietrze razem

    &gt; z trawnikiem.

    &gt; --

    &gt; XL

    Te banialuki powtarzane są od lat.Aby strzelić z karbidu,trzeba w puszce
    blaszanej zrobić dziurkę w dnie.Wrzucić karbid do puszki.Napluć albo trochę
    nasikać, zamknąć.Położyć puszkę na ziem. Przydepnąć.Zapaloną zapałkę przystawic
    do dziurki.Jak za dużo nasikane, to nie wybuchnie.
    W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.
    mirzan

  • 2. Data: 2011-05-30 11:20:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 13:08:51 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
    > do dziurki.Jak za dużo nasikane, to nie wybuchnie.
    > W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.

    W kanałach krecich (szczelne sa), jeśli się np ich wyloty wpierw nogą
    zadepcze, to WYBUCHNIE.

    PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 3. Data: 2011-05-30 12:26:29
    Od: "moon" <m...@y...com>

    mirzan wrote:
    W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej
    > przestrzeni nie wubuchnie. mirzan

    masz złe informacje - wybucha i to pięknie.
    Aż się ziemia rusza.
    wiem, robiłem to wiele, wiele razy.

    Puszką się bawią dzieciaki, dla huku.

    moon

  • 4. Data: 2011-05-30 18:24:44
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!
    >
    >Chodzą po świecie legendy,o rozrzucaniu obornika metodami pirotechnicznymi.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 5. Data: 2011-05-30 18:53:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 May 2011 18:24:44 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Pozdrawiam.mirzan

    OK :-)

  • 6. Data: 2011-05-31 05:36:13
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > W kanałach krecich (szczelne sa), jeśli się np ich wyloty wpierw nogą
    > zadepcze, to WYBUCHNIE.
    Jak się zadepcze,to się nie zapali.

    > PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!

    Skoro masz takie w ł a s n e doświadczenia....

    Tak się składa,ze trochę miałem doczynienia z wybuchami,wystrzelałem więcej
    materiałów wybuchowych niż ważysz Ty,z rodziną,dziadkami i pradziadkami,
    psem,jego budą, garażem, samochodem,i domem.Osobiście tymi palcami.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 7. Data: 2011-05-31 06:06:07
    Od: d...@d...dp.pl

    On Mon, 30 May 2011, mirzan wrote:

    > W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.
    > mirzan

    I tu się mylisz uogólniając.
    Kilka lat temu kila razy detonowałem w ten sposób karbid.
    Jako lontu używałem zwinietej gazety.
    Dobrze tłukło ale czy kret z tego powodu zapłakał to nie jestem
    przekonany.

    D.P.

  • 8. Data: 2011-05-31 10:24:21
    Od: "miroslaw zaniewski" <m...@N...gazeta.pl>

    mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > do dziurki.Jak za dużo nasikane, to nie wybuchnie.
    > W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.

    Kupię karbid i wypróbuję.Narazie pozbyłem się kretów,przy pomocy różnych
    fikuśnych sposobów-a to zadymianie śmierdzielami z saletry cukru i siarki,
    a to wapno chlorowane i oczywiście na kreta kret,ten z ulepszaczem.Wydziela
    taki smród,ze od jednego głębszego wdechu można się przekręcić.
    mirzan

  • 9. Data: 2011-05-31 11:10:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 05:36:13 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Jak się zadepcze,to się nie zapali.

    > Skoro masz takie w ł a s n e doświadczenia....

    No własnie mi ich dostarczasz.

    > Tak się składa,ze trochę miałem doczynienia z wybuchami,wystrzelałem więcej
    > materiałów wybuchowych niż ważysz Ty,z rodziną,dziadkami i pradziadkami,
    > psem,jego budą, garażem, samochodem,i domem.Osobiście tymi palcami.

    Trzema?
    :-)