  • Data: 2019-01-17 13:34:37
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Jan 2019 12:59:51 +0100, KIKI

    > Bo nawet taki wolontariusz żeby zbierać do puszki musi dojechać autem
    > lub komunikacją miejską i to też kosztuje.

    Kosztuje daną osobę, która robi to na własne życzenie. Czym dla Ciebie
    różni się DOBROWOLNE wrzucenie kasy do puszki, a włożenie czasu (i kasy na
    ww.) w wolontariat? NICZYM.

    > Setki tysięcy osób muszą wydać własne pieniądze
    > żeby chociażby dojechać i zjeść w mieście.

    Ich pieniądze, ich czas. To tak jakby mieć pretensję, że ludzie kupują
    sobie samochody i domy budują. Zresztą spójrz na to z innej perspektywy,
    ile taka impreza wyciąga ludzi z domów, ile daje zatrudnienia i zarobku na
    mieście.

    > Przecież te festyny organizują gminy i miasta, instytucje,
    > wojsko i inni, to oni płacą za to. Jak to zliczysz

    Organizują, a czerpią z nich ludzie którzy się tam pojawiają. Ludzie chcą
    tam być, co pokazuje frekfencja. Ja na takich imprezach nie bywam, nie
    bywam też na stadionach, nie korzystam ze ścieżek rowerowych. Ale wiem że
    inni lubią, chcą, to niech mają, choćby to z części mojej kasy szło. Ergo,
    to tak jakby się ciskać że gmina/miasto organizuje festyny, różne zajęcia,
    koncerty, buduje teatry, stadiony. A nie wszyscy przecież z nich
    korzystają.

    > plus dodatkowe siły policji,

    Wiadomo że lepiej aby pilnowali rocznic smoleńskich, pomników smoleńskich
    czy ochraniali pospolitych (p)osłów niewiadomo przed czym.

    > ich paliwo i dniówki to się może okazać, że ta impreza
    > kosztuje więcej niż zbierane jest do puszek.

    Może się okazać. Ale jakoś się nie okazuje.

    > Oczywiście wszystko pro publico bono ale za tym idą realne wydatki. I
    > nie ma tutaj mowy, że Owsiak oszukuje. No bo nie oszukuje. Jego
    > sprawozdania są prawdziwe. Tylko cała otoczka festiwalu żebractwa
    > kosztuje. Cały naród się do tego nieświadomie dokłada.

    Do wielu bardziej przyziemnych, wręcz żenujących, rzeczy się dokłada które
    nie mają takich wymiernych wyników.

    --
    Pozdor
    Myjk