  • Data: 2019-01-18 22:19:16
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 stycznia 2019 21:55:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Daj to przyjade z urzedem skarbowym i sanepidem. Tego co go pytalem znam na tyle
    dobrze ze wierze jemu a nie Tobie. W tej branzy sponsoring nie istnieje. A jesli
    istnieje to w formie dania na czas imprezy sprzedacy piwa parasoli i nalewakow z
    logiem producenta piwa. Piwo musi kupic. Poza tym za znajomym informuje i objasniam
    ze nie ma mozliwosci sprzedawania albo rozdawania alkoholu bez koncesji.

    Podejrzewam że zmyślasz albo znajomy Ciebie wkręca
    Ale raczej zmyślasz
    Wyjdź czasami z tego Twojego poddasza w przerwie miedzy targaniem worków z pelletem i
    pojedz na taką imprezę
    Kilkunastokrotnie pomagałem w organizacji imprez typu dożynki, festyn itp
    Nawet tydzień temu na finał WOSP po raz kolejny pożyczyłem od kolegi co sprzętem
    wojskowym handluje kuchnie polową i lokalna Ochotnicza Straż Pożarna gotowała w niej
    grochówkę
    Wkład do grochówki dały lokalne firmy. Za darmo. A moja żona 3 blachy jabłecznika
    upiekła na licytacje. Koło Gospodyń z pobliskiej wsi mnóstwo innego żarła zrobiło i
    rozdawali to w zamian za datek do puszki. Bez sanepidu i skarbówki się obeszło.
    Jakieś przetargi o których Tobie znajomy opowiada to może z okazji większych imprez
    Np Jarmark św Dominika w Gdańsku czy przedświąteczny jarmark w Gdańsku to czysta
    komercja i tam wystawcy płacą za miejsce. Ale tez kasują. W tym roku przed świętami
    taka 10 cm kiełbasa z grilla 20zł. % lub 6 takich kiełbasek w biedronce kosztuje ok
    10zł. Szklanka grzanego wina 15zł, garstka frytek 12 zł
    Więc na swoje wychodzą
    Ale imprezy typu festyny, dożynki itp to trochę inaczej sa organizowane